Wednesday, July 14, 2010

Kerap pulak menulis lately & dlm BM lak tu

semalaman x leh tido baca blog Fatimah AzZahra punya pasal.. hehheh ... dan sakit tekak yg makin teruk.. kaki kanan saya pun makin sakit dan asyik kebas2 ... sejak2 pergi melawat muhidi@eddy kat KPJ Kajang sebab ketumbuhan dalam tulang, saya jadi cuak je... baik pergi check betul2...

Saya dah tersilap rupanya ... ingatkan saya baca blog jah, rupanya saya baca blog padi.... sian dia... anak bongsu yg bile dewasa sume org lain sudah punye keluarga dan dia rasa sgt terpinggir ... padi ... moga bertemu bahagia yg dicari...

tekak saya sakit .... skarang dah kul 1 dan saya blum ke klinik .. kalau x dpt mc pun saya akan EL je...

Tetibe je teringat .. En Izwan pernah kata .. kalau dpt buat training nanti .. dia nak duk terengganu... mcm best je.. tapi saya perlu ingat .. keutamaan dia anak lelalki ialah ibu bapanya .. maka saya x rasa itu idea yg baik...

dulu pun saya selalu berangan nak suruh dia cari keje luar Malaysia ... tapi rasanya Allah punya perancangan yg lebih baik ... sbb tu belum pernah berjaya ... saya rasa biarlah dia di sini .. sekurang2nya ada masa bila mak atau papa call utk mita bantuan ... dia ada di sini .... sementara masih boleh berbakti...

Tapi saya rasa baik ke Seremban atau ke Terengganu kami perlu pulang lebih kerap ....

Tekak saya sakit ... cukupla ... nak tunggu zuhur dan keluar ke klinik dgn En Izwan yg dr blk keje pagi tadi x tdo2 sebab dah jumpa hobi baru .. mengukir..... good for him ... so dia x rase sunyi atau ape2 yg berkaitan .. saya rasa saya nak menjahit la.. weekend ni.. heheh tapi rumah byk brg nak di kemas..

No comments: