Sunday, April 3, 2011

semangat menulis yg sangat tinggi

entahlah saya ini kategori penulis yg mcm mana. yg pentingnaya layakkah dipanggil penulis. saya menulis ikut suka hati. meluahkan apa yg dirasa, dilihat dan dipendam sekian lama. ada yg mengikut pengalmana sendiri, ada dri perhatian melihat sekitar ada juga kerana ingin menyampaikan tetapiu tdk pernah kesampaian. melalui tulisan saya berharap apa yg saya ingin luahkan tercapai tanpa perlu menyakitkan hati sesiapa.

Alhamdulillah, cerita yang saya mulakan dan guna sewaktu menghadiri bengkel penulisan sudah berkembang. tapi saya punya masalah. bagaimana harus mengakhirinya.

saya pelik dgn diri sendir, tgh sibuk menulis satu cerita, idea utk cerita lian sudah dtg. ingin dibiarkan terasa sayang. lantas dua tiga dibalun sekali. harap2 semua ada pengakhirannya.

nisa dan adam, nadia dan halim dan juga ghazi dan aina

No comments: